#34


Jag heter Veronica

Ja, ja känner likadant, och jag har inte ens en handfull tanter att träffa. Ja har dig, Johanna och Sara och det blir ju sällan av. Men snart så! Då ska vi ses. Skulle va kul om tanten skulle vilja haka på till Sundsvall på lördag, men det kanske är för kort varsel för den saken!!! Men det skulle va kul. Somna förut, därför jag inte ringde, börja bra! Bra skit :P Semester fråga du om tror jag?! (lr någon annan) vet iaf inte vart det bär av eller när. Men spara ska jag! Massa puss tills vi hörs och ses!!!! *löv jo*

2007-09-20 @ 23:18:09
Jag heter Linnéa

jag håller med! känns som om man blivit gammal. förut var man ju med kompisarna jämt, nu är man typ aldrig med några kompisar. eller på dagarna umgås jag ju med mina mammakompisar, men förstår dig som jobbar hela dagarna, du kan ju inte vara med dina kompisar då. och sen på kvällen vill man ju vara med sin kille =)

2007-09-24 @ 10:30:47
URL: http://nogg.se/lenise

Namn?
Kom ihåg?

E-post?


Blogg?


Åsikt?

Trackback
RSS 2.0