#33


Jag heter Lisa

Ey! Japp nytt jobb blev det, ingen mer hemtjänst för lisa goop :p hur är läget med tina då? armen mår bra, men det tog ett jävla tag innan den ville sluta göra ont :p konstiga krämpor man kan ha ibland alltså. hej svejs!

2007-09-19 @ 10:24:27
Jag heter sarah

hej !! har du haft det bra i utlandet? Har det hänt något annat trevligt? Hur är det med dig?
J jag har flyttat till stan. ska pröva pendla och se hur det går. man kan ju bli galen av att bo hemma =) puss

2007-09-19 @ 15:54:18
URL: http://masaa.blogg.se
Jag heter Mia

Hallloo Tina!! Läget med du då?? Det gör inte så ont, bara lite jobbigt innan svullnaden lagt sej :D Ha det gött!! Krams

2007-09-19 @ 17:29:52
Jag heter Sandra

Jo jag måste bättra på mitt bloggande, bara det att man inprincip gör samma sak varje dag och därför finns de inte så mycket spännande att skriva =P Lät jobbigt de där med halsen du, hoppas de snart blir bättre! =)

2007-09-20 @ 11:21:38
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Namn?
Kom ihåg?

E-post?


Blogg?


Åsikt?

Trackback
RSS 2.0