#62


Jag heter veronica

Du har uppfattat rätt, det är den som skickar miljontals mail, så fort någon skrivit nått. Och jag bara, hatar sidan. USCH och fy fän. Känns som en annan har vuxit ifrån det där med comunitys. Och de skriver verkligen på MIN sida om vilka mina vänner skriver med och vart mina vänner finns med i för album och bla bla bla. Känns som om jag inte vill veta ALLT lixom. Nä, facebook, var nå jävla skitgrej bara som man inte borde ödsla sin tid på. Man har ju faktiskt ett liv att försöka få till, joråsåatte...vilken novell det vart. hehe. men gu, just idag får jag agurutioner i kroppen så fort jag tänker på skiten. Mest så stör det mig att Andreas föll med i grupptrycket att skaffa en, och allt brast när jag såg hans vännerlista. Känns lite barnsligt att säga detta, men det störde mig att han kände Veronica Lindh av alla människor. Så jag fråga hur han kände henne och han satt bara tyst, så tillslut bad jag han att inte säga nått dumt. "Det ska jag inte, det var gamla tider och jag har inte gjort nått dumt!" Hur kan han säga GJORT, när jag sa "SÄG inget dumt". Jag känner oxå att det är väl inte hans grej att sitta med sånt dära. Han är inte sån, hotmail och fotosidan är han. Så han chocka mig lite med att ha skaffat FB, och det kom förövrigt på min mail att han gått med där. HEL SJUK SIDA! Varför måste jag veta det lixom! STÖRT som FÅ! *skakar på huvet* Nu ska jag släppa det där, när jag kommer hem ska jag ta bort min FB. Du behöver ju inte göra detta inlägg synligt, ta bort det när du läst det istället. Det vart lite personligt för att ligge offentligt, som du kanske förstår! PUSS

2007-10-17 @ 12:06:49
URL: http://veronica.lowgren.blogg.se
Jag heter Mia

Ni är så förbaskat söta ihop!! Tänk om jag också kunde se så kär ut... Haha..

2007-10-17 @ 21:05:43
Jag heter Jenny

Undrar vem som tagit alla fina kort? ;) flyttar nog upp till Duved runt 1:a advent för att stå i liften till sista april. ^^ Vi måste ju dra ihop nåt snart!! KRAM!

2007-10-17 @ 23:36:02

Namn?
Kom ihåg?

E-post?


Blogg?


Åsikt?

Trackback
RSS 2.0