ÖstersundsBostäder.
2008-08-11
13:09:50
*suck*
Vart börjar man?
Ringde direkt när vi flyttat in, för att det fattas kontakter så vi kan sätta in taklampor.
Det är även bäck-svart i hallen varje gång man kommer hem för att det inte finns fullt utrustade uttag.
Väldigt otrevligt... och ett sånt väldigt enkelt problem kan man ju tycka väl?
Ingen åtgärd än...
Sa även till om läckande kran i köket... ni kan ju gissa vad dom gjort åt det... INGENTING.
Och sen att vår nyckel inte passar till tvätt-stugan, så berget bara VÄXER och VÄXER, pga av att dom bytt cylindern till vår dörr och tagit fel är ju också nåt att strunta i tydligen?
Det tar MINST 15 minuter att ta sig fram till felanmälan, och från mobil till deras nummer så blir det dyrt.
Värdelösa kö-system, och alldeles för lite personal är väl tydligt det.
Fel att göra nåt åt ...när dom tar ut såna hyror som dom gör så sitter det knappast i pengarna.
Och det är samma sak varje gång, sju års väntan och sen en otrevlig telefonist.
Och sen när man väl kommer fram, så säger dom att felet redan är anmält för veckor sen.
Och att man själv får ringa BoVärden och jaga på han om man vill få nåt åtgärdat.
URSÄKTA?
Och ni har betalt för vad?
Svarar inte i telefon, och ser heller inte till att nåt blir gjort?
Bra, där vill jag också jobba och få mest troligt skitmest med lön för INGENTING.
Faan vad jävla tröttsamt att måsta bli så jävla less direkt.
I Nälden hade vi direktnummer till vaktmästarn som var hur trevlig och snäll som helst och fick saker gjorda näst intill direkt.
*suck*
The Simple Life of Mine